top of page
Chart archiwum
Archiwum spraw hotelowych
W celu ułatwienia użytkownikom pracy z systemem, informacje w archiwum przypisane są do poszczególnych kategorii: sprzedaż pozycji, wystawione lub anulowane dokumenty sprzedażowe, kontrahenci stale współpracujących z hotelem, kontrahenci okazjonalni, meldunki i rezerwacje, pośrednicy. Dzięki przechowywaniu wszelkich informacji o obiekcie w dodatkowym, osobnym miejscu, mamy błyskawiczny dostęp do poszukiwanych danych.
Podobnie jak w innych miejscach programu CHART, także i tutaj, możesz decydować i kontrolować, którzy użytkownicy będą mieli dostęp do kopalni informacji o obiekcie.
Zalety Archiwum
-
definiowanie danych w systemie tj.: słowniki towarów oraz usług, jednostki miary, formy płatności
-
dane dotyczące kontrahentów
-
dane dotyczące rezerwacji i meldunków
-
dane dotyczące faktur, paragonów, dokumentów kasowych
-
kontrola poprawności wprowadzanych danych: PESEL, NIP, pola wymagane (automatyczne pobieranie danych z GUS)
-
funkcje porządkowania danych dotyczących: usług, towarów, firmy, Gości
-
podział na podgląd danych bieżących i archiwalnych
-
filtrowanie i wyszukiwanie danych
-
ustawienie dostępu i uprawnień
bottom of page