top of page
Chart zestawienia i raporty
Program dla hotelu i pensjonatu
W programie zastosowano specjalne procedury przechowujące wszystkie dane mające wpływ na wynik finansowy lub informacje statystyczne. Wszelkie wprowadzane modyfikacje dotyczące rezerwacji, pobytów oraz rozliczeń są rejestrowane i raportowane. Zestawienia zostały przygotowane w taki sposób, aby najważniejsze informacje zawsze były pod ręką w łatwo dostępny sposób. Czytelne zastosowanie kategorii zestawień i raportów umożliwiają na intuicyjny wybór odpowiedniego dokumentu, zawierającego poszukiwaną informację.
Cechy zestawień i raportów
-
podział na prezentację danych bieżących i archiwalnych
-
raportowanie rezerwacji, meldunków, osób przyjeżdżających, obciążeń Gości, osób przebywających w hotelu, wyjazdów
-
zestawienia finansowe prezentujące wynik hotelu, m.in: raporty kasowe, rejestry VAT, zestawienie sprzedaży, zestawienie przyjętych zaliczek, rejestr opłat klimatycznych
-
zestawienia statystyczne i marketingowe: obłożenia hotelu, rezerwacje wykonane przez pośredników, prognoza obłożenia i przychodów, zestawienie firm TOP, średnia cena pokoi, itp.
-
generowanie sprawozdania dla GUS: KT-1, DNU-R, odwiedziny turystów zagranicznych oraz wykorzystanie miejsc noclegowych
-
inne dostępne raporty, m.in.: raport urodzin Gości hotelowych, raporty wyżywienia, raport GIODO, raportowanie czynności wykonanych przez recepcjonistę
-
możliwość tworzenia zestawień szczegółowych i zagregowanych, z uwzględnieniem wielu różnorodnych kryteriów
-
możliwość konfiguracji zakresu treści na wydruku raportów
bottom of page