IzzyRest
Funkcje biurowe programu dla restauracji
Funkcje "biurowe"
-
łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np .przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
-
rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
-
tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
-
definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
-
obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
-
definiowalne wszystkie listy słownikowe,
-
dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
-
szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
-
dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
-
moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
-
automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
-
bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
-
dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
-
możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
-
dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
-
współpraca z systemem hotelowym izzyHotel,
-
dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,
-
tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych
-
rozbudowane definiowanie promocji i rabatów
-
obsługa sieci lokali dzięki możliwości synchronizacji baz danych na poziomie klientów, definicji surowców, receptur, produktów, promocji, itd.