IzzyRest
Funkcje ekranu POS programu dla restauracji
Funkcje POS - praca kelnerska:
-
obsługa ekranów dotykowych,
-
obsługa urządzeń z systemem Android,
-
wiele punktów sprzedaży,
-
łatwa i przejrzysta obsługa,
-
obsługa dowolnej liczby drukarek kuchennych (system sam rozdziela wydruk pozycji z jednego rachunku na poszczególne drukarki, potwierdzanie storna wydrukiem, wydruki kontrolne, itp),
-
wydruki rachunków wstępnych (dowolnie definiowane z możliwością umieszczenia grafiki),
-
przyporządkowanie zdjęć lub dowolnej grafiki do poszczególnych przycisków na ekranie,
-
rozbudowany system uprawnień dla kelnerów,
-
logowanie przy pomocy kart magnetycznych lub zbliżeniowych,
-
możliwość nadawania własnych nazw poszczególnym rachunkom lub nazwy nadawane automatycznie,
-
graficzna prezentacja sali (automatyczne przyporządkowanie rachunku do stolika),
-
obsługa dowolnej ilości rachunków dla każdego kelnera,
-
system autoryzacji niektórych funkcji przez managera (nadawane uprawnieniami),
-
grupowa obsługa rachunku,
-
łączenie i dzielenie rachunków,
-
możliwość stornowania pozycji w zależności od nadanych uprawnień,
-
rozbudowany system rabatowania (karty rabatowe dowolnie definiowane, rabaty kwotowe i procentowe, rabat dla wybranych pozycji, itp),
-
rozbudowany system lojalnościowy dowolnie definiowany w zależności od potrzeb (możliwość zdefiniowania dowolnej liczby programów lojalnościowych)
-
zmiana kolejności bonowania (technologia drag&drop - przesuwaj dowolnie palcem dany produkt po rachunku w górę i w dół)
-
atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
-
obsługa: zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.)
-
obsługa klientów telefonicznych: zapis dzwoniących klientów umożliwiający wydruk zlecenia dla kierowców z danymi klienta, późniejsze wyszukanie klienta po numerze telefonu lub nazwie, wyszukanie adresu klienta na mapie (z wykorzystaniem popularnych serwisów internetowych), przypisanie kierowcy do konkretnego zlecenia, itd.
-
rozliczenia kelnerskie, wydruk rozliczenia zmiany,
-
definiowane własne raporty kelnerskie,
-
obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji),
-
pełna rejestracja historii rachunku,
-
drukowanie faktur VAT oraz możliwość zamiany paragonów na faktury.